Přihlášení k novinkám:
Vybíráme akce z našeho e-shopu Aktuální novinky z e-shopu

Časté dotazy

Spousta internetových obchodů uvádí u popisu "skladem", ale myslí tím, že je zboží skladem u dodavatele, jak jste na tom Vy?

E-shop www.f1-store.cz má vlastní sklad, který se snažíme pravidelně doplňovat, pokud je tedy zboží "skladem", znamená to, že nemusíte čekat a zásilku Vám v nejkratším možném čase zašleme.
Někdy se bohužel stane, že si zákazník před Vámi zakoupí poslední kus výrobku a na internetových stránkách se nestihne tato informace projevit. V tomto případě od nás dostanete informaci o předpokládaném termínu dodání zboží na náš sklad a jejím odesláním.


Jakým způsobem mohu zaplatit moji objednávku?

Pro zaplacení objednaného zboží lze použít několika způsobů:

  • Dobírka
  • Platba předem

Zaplatil jsem za zboží a to stále nedorazilo, co mám dělat?

V některých případech Česká pošta nebo jiný dopravce nedoručí zásilku v garantovaném termínu a je potřeba nás o tomto informovat, jiným způsobem se tuto informaci nedozvíme.
Řešením je to, že budeme zásilku reklamovat a Vám vyplatíme rozdíl mezi zaplaceným způsobem dopravy a reálným dodáním. Většinou se jedná o zimní měsíce, kdy dodání zásilky ovlivňuje počasí a stav silnic.


Který přepravce je pro mě nejvýhodnější?

Souhrn cen za dopravu u přepravních společností v rámci České republiky viz následující tabulka.

Doba dodání Typ dopravy Platba předem,
platební kartou
Platba v hotovosti
při převzetí
(dobírka)
Do 2 dní Česká pošta
"Do ruky"
122,- Kč 170,- Kč
2 - 5 dní Česká pošta
cenný balík
"Standard"
115,- Kč 150,- Kč
Do 2 dní PPL "Do ruky" 95,- Kč 130,- Kč (při platbě kartou 160,- Kč)

Je možné zaslat zboží do zahraničí?

Po dohodě se zákazníkem zasíláme zboží i do zahraničí. Pro zásilky do zahraničí platí zvláštní ceníky pro dopravu.


Jak zjistím stav mé objednávky?

Stav objednávky lze zjistit po přihlášení do e-shopu ve svém profilu přes Přehled objednávek, případně při každé změně stavu objednávky vám přijde informační e-mail.

Zásilka je doručena a Vy po cca 10ti dnech od nákupu dostanete email s krátkým dotazníkem, ve kterém nám můžete napsat, jak jste byli s nákupem spokojeni. Věnujte, prosím, Vás čas i této části a dotazník vyplňte. Pozitivní recenze jsou pro nás odměnou za pečlivě odváděnou péči o zákazníky a dodávají nám tím nové podměty pro zlepšení našich služeb.


Zakoupené zboží mi nevyhovuje. Mohu jej vrátit?

Zákazník má právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží (určující je datum odeslání). Chce-li tak zákazník učinit, musí vrátit zboží neponičené, v originálním neporušeném obalu a s kompletním obsahem (s návodem a kompletním příslušenstvím), aby bylo schopné dalšího prodeje. Při vrácení zboží zajistěte následující:

  • přiložte kopii faktury + průvodní dopis s textem: Odstupuji od smlouvy a požaduji vrácení peněz (a jakou formou – bankovním převodem, osobní převzetí, poštou),
  • na průvodní dopis uveďte také vaši adresu, telefon, email a způsob, jakým chcete vrátit peníze (převodem na váš účet nebo hotově). Vrácení peněz se nevztahuje na poštovné, vrací se vždy jen cena zboží. Zásilku pošlete na adresu uvedenou na faktuře.

V žádném případě neposílejte zboží zpět na dobírku!

Pokud budete mít i po přečtení této sekce jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat!

 zpět na začátek...

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace